i lap u

Cuteki free cards

Wednesday 8 February 2012

lelaki vs novel..

Haii selamat petang all^___^ dan Assalamualaikum semga cerialah
weii..




lama rasanya aku tak menulis walaupun baru jer tadi sibuk mengomen kat facebook..hahaha.hmm boring betullah dok kat rumahkan??..kejenya bangun,makan,kemas rumah ,facebooking and etc..padahal time kat sekolah dulu bukan main suka kalu time cuti sekolah..bab boleh tido and men facebook lama2 hahaha..(tak hirau dah pasal kejer rumah)^___^hmm rindunya alam persekolahankan??apa boleh buatkan perkara yang lama dah tak boleh diulang dah..


by the way,sebenarnya aku nak citer ni bukan pasal rindu2 kat sekolah  or boring dok kat rumah tapi nak citer pasal satu tajuk yang mungkin janggal jugak untuk diulas..hahah perghh ...salah tak kalau lelaki baca novel??macho ker tak??bagi aku tak salah kalau lelaki baca novel bab kakak aimi aku cakap kalau lelaki baca novel ni romantik tau..aku pun tak tau betul ker tak ..hahaha


bagi golongan wanita pulak novel cinta ni sangat sinonim dengan diorang dan boleh dikatakan mejoriti golongan wanita amat meminati novel tak kiralah golongan muda atau  pun tua..tapi kalau lelaki baca novel cinta macam tak percaya pulak..takpelah kalau baca gitu2 jer ni baca sampai meleleh air dalam hidung..huhuhu sedih sangatlah tu..


tapi bagi aku tak salah lelaki baca novel sebab setiap orang bebas untuk memilih hobi dorang..s0  bagi pendapat korang pulak camner??


oklah sampai sini jerlah nanti  sambung balik k..^____^

No comments:

Post a Comment

Ramah Tamahhh Slideshow: Cahaya’s trip to Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kota Kinabalu slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

ku