i lap u

Cuteki free cards

Wednesday, 18 April 2012

program owh program..

        Assalamualaikum u all..apa kabar semua harap sihatlahkan.
hmmm lama dah rasanya tak mengarang dekat blog ni rindu pulak hehehe..nak buat macam mana sibuk jer memanjang ^__^.sampai nak tulis satu perkataan dekat blog ni pun tak sempat..(padahal malas)hehehe.tapi malas macammanapun tetap nak tulis jugak..


hari ni baru lepas balik buat program di sokolah lama di samping bertemu rakan rakan seperjuagan hehehe..letih tu tak payah nak cakap memang letih tahap dewalah kot..tapi bestt sangat sangat..(",)time program tu dilaksanakan memang banyak dugaan yang datang .tapi kitaorang tetap jalankan program tu sampai berjaya.walaupun misi kitaorang banyak yang tak terlaksana tapi kira oklah tu..kitaorang pun baru pertama kali buat program untuk sekolah..memang banyaklah cacat celanya sedey pulakkan (:<.hurmm.tapi takpelah nak buat cammana..tapiii yang paling penting saya barharap sangat2 yang adik2 tu dapat apa yang ingin kitaorang sampaikan dekat dorang...k lah nak tido dulu assalamualaikum ^________^chill..



No comments:

Post a Comment

Ramah Tamahhh Slideshow: Cahaya’s trip to Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kota Kinabalu slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

ku